Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 14:10:55 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05866 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, Lepavälja 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 6.2. Juurdepääs Lepavälja kinnistule 
lahendada mahasõiduga riigiteelt, Saku- Tõdva teelt (71901:001:0553), üle 
Ojavälja (71901:001:0527) kinnistu. Juurdepääsutee kasutamiseks seada 
kinnistusraamatusse kantud servituut eraomandis olevale Ojavälja kinnistule 
Lepavälja kinnistu igakordse omaniku kasuks enne päikeseelektriaama 
rajamiseks ehitusloa taotlemist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27082493>  (menetlus nr: 
442301), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister